رپورتاژ

انواع مدل چادر جشن تکلیف ۱۴۰۲

انواع مدل چادر جشن تکلیف ۱۴۰۲

خرید چادر نماز جشن تکلیف یکی از مرسوم‌ترین رویدادهایی است که به مناسبت جشن تکلیف توسط اولیا یا مدارس انجام می‌شود. جشن عبادت یا همان جشن تکلیف یکی از جشن‌های معنوی است که در سال سوم دبستان به مناسبت به سن تکلیف رسیدن دختران در مدارس دخترانه برگزار می‌شود. البته لازم به ذکر است که جشن عبادت برای پسران نیز در سن ۱۵ سالگی برگزار می‌شود که هر یک از آن‌ نیازمند تمهیداتی هستند.
چادر نماز جشن تکلیف یکی از ملزومات اساسی برای برگزاری این جشن است که دانش آموزان، اولیا و کادر مدرسه حساسیت بسیاری برای تهیه و خرید آن دارند. در این مطلب به معرفی جدیدترین مدل های چادر جشن تکلیف در سال جدید می‌پردازیم در ادامه با ما همراه باشید.

ست جشن تکلیف
ست جشن تکلیف

ست جشن تکلیف

امروزه چادر جشن تکلیف همراه با کیف دستی و سجاده ست آن تهیه و خریداری می‌شود و بدین ترتیب یک پک جشن تکلیف زیبا و مقرون به صرفه در اختیار دانش آموزان خواهد بود. با تهیه ست جشن تکلیف دیگر نیازی به تهیه جانماز، سجاده و کیف به صورت جداگانه نخواهد بود.
با این حال تنوع و تعدد مدل دوخت، طرح، رنگ چادر نماز جشن تکلیف بسیار است که در ادامه به معرفی برخی از مدل های چادر جشن تکلیف موجود در فروشگاه اینترنتی رایاد می‌پردازیم.

چادر جشن تکلیف گلدار

یکی از مدل ها و طرح‌های مورد علاقه دختران، چادر جشن تکلیف گلدار می باشد، با این حال ترجیح برخی از دختران،  چادری سفید است که با ربان های رنگی، گیپور، شکوفه های مصنوعی و یا مروارید تزئین شده است.
در رابطه با انتخاب رنگ چادر نماز محدودیتی وجود ندارد ولی به طور معمول در صورت گلدار نبودن چادر نماز، از پارچه های سفید تترون یا ساتن برای دوخت چادر نماز جشن تکلیف استفاده می شود و در نهایت با استفاده از اکسسوری هایی همچون ربان و گیپور در رنگ های مختلف دوخت چادر به اتمام می‌رسد.
به طور کلی رنگ های صورتی، یاسی، سبز، آبی محبوب ترین رنگ‌ها برای چادر جشن تکلیف هستند. برای داشتن یک چادر نماز شیک انتخاب رنگ سفید یا چادر جشن تکلیف گلدار بهترین گزینه است.

چادر نماز آستین دار جشن تکلیف

چادر نماز آستین دار یکی از محبوب‌ترین مدل‌ های چادر نماز دخترانه برای جشن تکلیف می‌باشد. استفاده از چادر نماز آستین دار جشن تکلیف برای دختران راحت‌تر و مناسب‌تر است، بدین معنی که به صورت مرتب‌تری رو سر قرار می‌گیرد و زیر دست و پا نمی‌ماند.  مدل چادر نماز آستین دار جشن تکلیف نیز به صورت آستین های مچ‌دار، بدون مچ و کلوش دوخته می‌شوند که هریک زیبایی های خاص خود را دارند.

چادر نماز جشن تکلیف یاسمن

ست جشن تکلیف یاسمین از پرطرفدارترین مدل های چادر جشن تکلیف است، این ست جشن تکلیف شامل یک چادر نماز شیک ، مقنعه ، سجاده و کیف جشن تکلیف می‌باشد. چادر نماز جشن تکلیف یاسمین یکی از پرفروش‌ترین انواع مدل چادر نماز دخترانه است که به زیبایی طراحی شده است و استفاده از آن برای دختران عزیزمان بسیار راحت است.

چادر نماز جشن تکلیف یاسمن
چادر نماز جشن تکلیف یاسمن

چادر نماز دخترانه پک جشن تکلیف یاسمین به رنگ سفید است که با نوار گلدار صورتی، با ضرافت خاص نواردوزی شده است. این مدل چادر جشن تکلیف دارای آستین با مچ چین‌دار میباشد که جلوه و زیبایی خاصی به چادر داده است.

نوار استفاده شده در چادر جشن تکلیف یاسمین طرح شکوفه‌های صورتی دارد، که چشم نوازی خاصی به چادر می‌بخشد. نوار دوزی کیف و سجاده جشن تکلیف یاسمین با چادر آن نیز یکی می‌باشد.

چادر جشن تکلیف جلو بسته 

چادر جشن تکلیف جلو بسته یکی دیگر از انواع مدل های چادر نماز است که نگه داشتن آن بر سر برای دختران بسیار راحت بوده به همین سبب محبوبیت بسیاری دارد. این مدل از چادرهای نماز جلو بسته معمولا دارای آستین بلند یا آستین عبایی یا استین مچی هستند که زیبایی و جلوه خاصی به چادر می‌دهد. بنابراین انتخاب چادر نماز جلوبسته یک گزینه مناسب برای جشن تکلیف دختران است.

چادر نماز جشن تکلیف نسیم

ست جشن تکلیف نسیم مدل بدون آستین یکی از پرفروش‌ترین مدل‌های چادر جشن تکلیف می‌باشد. بسته جشن تکلیف نسیم، یکی از محبوب‌ترین ست های چادر نماز جشن تکلیف است که شامل یک چادر نماز شیک ، مقنعه، سجاده و کیف جشن تکلیف ست می‌باشد.

چادر نماز جشن تکلیف نسیم به رنگ نباتی بوده که به زیبایی نوار دوزی شده است. در این مدل از چادر جشن عبادت، از جلو روبانی دولبه چادر را به هم وصل می‌کند، در پشت چادر نیز یک پاپیون کار شده است که زیبایی چادر نماز دخترانه نسیم را چند برابر می‌کند.

نوار استفاده شده در چادر جشن تکلیف نسیم ترکیبی از گل‌های قرمز و سبز دارد، که چشم نوازی خاصی به چادر می‌بخشد. نوار دوزی کیف و سجاده جشن تکلیف نسیم با چادر آن نیز یکی  می‌باشد. کیف نماز ست جشن تکلیف نسیم از جنس چرم فومی است که فرم و حالت زیبایی به کیف بخشیده است. استفاده از پارچه و نوار چادر نماز در دوخت کیف، باعث همسانی و زیبایی بسته جشن تکلیف نسیم شده است.

چادر جشن تکلیف بهاره 
چادر جشن تکلیف بهاره

چادر جشن تکلیف بهاره 

چادر جشن تکلیف بهاره یکی از مدل‌های مورد پسند دختران است که علاوه بر زیبایی و جذابیت با کمال آراستگی بر سر آنها می‌نشیند. چادر جشن عبادت بهاره جلو بسته، چانه و نقاب دارد و بدون مقنعه می‌باشد، این مدل چادر نماز دخترانه به صورت آستین دار عرضه شده است.  چادر نماز جشن تکلیف بهاره به رنگ سفید همراه با نواردوزی زیبا و گلدار می‌باشد. نوار به کار رفته در نواردوزی با ترکیبی از گل‌های صورتی و سبز مزین شده است که جلوه‌ای خاص به چادر می‌بخشد. ست جشن تکلیف بهاره شامل کیف و سجاده با نواردوزی همرنگ با چادر نماز می‌باشد.

خرید چادر نماز جشن تکلیف

انتخاب درست جنس پارچه، مدل چادر نماز و رنگ آن یکی از مهمترین و ضروری ترین کارهایی است که قبل از برگزاری چادر جشن تکلیف باید انجام شود. به طور معمول جنس پارچه های چادر نماز تترون نخی مرغوب است و رنگی که برای آن در نظر می‌گیرند سفید یا شیری است که با استفاده از نواردوزی و ربان دوزی گلدار به زیبایی آراسته شده است. ربان و نوارهای گلداری که برای تزئین چادر نماز جشن تکلیف به کار می‌رود به طور معمول دارای رنگ های گلبهی، صورتی، یاسی و سبز و نیلی هستند. قد چادرنمازها نیز به طور معمول ۱۴۵، ۱۵۰ و ۱۵۵ متناسب با قد دختران در این سن و سال می‌باشد.

فروشگاه اینترنتی رایاد عرضه کننده جدیدترین مدل های چادر جشن تکلیف با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت بازار است که چادرهای جشن تکلیف خود را هم به صورت تکی و هم به صورت عمده مدارس به فروش می رساند.

در این مطلب به معرفی انواع جدیدترین مدل های چادر جشن تکلیف پرداختیم. با انتخاب درست در تهیه و خرید ست جشن تکلیف آراستگی و زیبایی را در روز جشن عبادت به فرزندان خود هدیه دهید. امیدواریم از مطالعه این مطلب لذت برده باشید.

منبع : فروشگاه اینترنتی رایاد (   .Rayad.org  )

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۶ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا